vrijdag 30 november 2012

Outgoing #1: England & Spanje

Sinds kort snuffel ik wel eens onder de hashtag #penpalling op instagram en zo ook vorige week. Daar kwam ik een engelse dame tegen die haar postkaartjes showde en er onder schreef dat ze meer wilde... Dus voor ik het wist plaatste ik al een berichtje met mijn email dat ik er wel één wilde sturen! En zo gezegt zo gedaan. Vandaag heb ik eindelijk in de stad een kaartje gekocht en deze gaat vandaag op de bus! 


Daarnaast snuffelde ik afgelopen dinsdag ook weer even op postcrossing, waar ik iets nieuws ontdekte. Namelijk postcardpals. Dit is eigenlijk net zoals het snailmail en penpals alleen dan natuurlijk met postkaartjes! Er stonden niet veel berichten in het forum hier over maar toch vond ik een Spaanse dame waar onderstaande kaartje naar toe gaat.

Fijn weekend iedereen!

2 opmerkingen: