woensdag 6 maart 2013

Een enveloppe vol met postkaartjes

Ontvangen van Chris
Afgelopen maandag lag er opeens een dikke enveloppe op de deurmat, even was ik heel verbaast want ik verwachtte niks.Toen ik het briefje las wat er bij zat moest ik best wel lachen, Chris moest aan mij denken tijdens een rondje rommelmarkt waar hij zag dat er ansichtkaarten verkocht werden. Waarvan hij een paar voor mij kocht en thuis nog een aantal opzocht en mij dus opsturen. En wat was dat een leuke verassing zeg! Een aantal van de postkaartjes had ik al, maar dat is niet zo erg. Want die kan ik dan weer mooi gebruiken om te versturen, dus dat komt ook weer mooi uit!

Nogmaals bedankt Chris!

2 opmerkingen:

  1. Graag gedaan ben iniedergaval blij voor je dat er toch nog een paar bruikbare tussen zit. groetjes chris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik maar denken dat ie 1 of 2 kaartjes zou sturen, ghehe. Wel tof!

    BeantwoordenVerwijderen