dinsdag 16 april 2013

Postkaartjes bewaren: De grote map #1

Waarschijnlijk is het kopje bewaren boven in de layout jullie wel opgevallen. Het was de bedoeling dat deze pagina al veel eerder gevuld zou worden, maar het kwam er steeds niet van. Of ik was te druk met werk of ik was bij Dennis of hij bij mij. Maar vandaag is het eindelijk zover, ik ga beginnen aan de serie postkaartje bewaren! Waar ik verschillende manieren laat zien hoe ik mijn postkaartje bewaar. Elke keer komt de post in het lijstje op de pagina staan waardoor alles netjes bij elkaar staat. Heb jij ook nog een leuke tip? Laat deze dan vooral achter en misschien komt jou tip er ook wel bij te staan!
In de eerste post van deze serie wil ik jullie graag mijn map laten zien. Die ik eigenlijk sinds kort pas heb, afgelopen week zag ik hem namelijk in de aanbieding bij paperchase en ik wist dat ik deze gewoon mee moest nemen voor mijn postkaartjes! Hoe ik het precies ga doen weet ik nog niet, vandaar dat dit ook deel één van de map post is. Maar goed zoals jullie kunnen zien zitten er mapjes in waar je eigenlijk foto's in hoort te doen, maar voor de normale formaat postkaartjes zijn deze mapjes ook prima! Je kan er zelfs grote in kwijt als je ze gewoon overdwars doet. Je bent dan wel meteen twee mapjes kwijt maar zo kunnen ze er toch nog in!
Op dit moment zitten alleen de vier postkaartje in de map die je hier op foto ziet. Dat komt omdat ik er dus nog niet helemaal over eens ben hoe ik het ga doen. Want doe ik er alleen de postkaartjes in die ik bewaar? Of misschien toch de postkaartjes die ik ontvang. Ondanks dat ik die eigenlijk ook weer anders bewaar. Maar ik denk dat ik gewoon alle postkaartjes er in ga doen die ik zelf wil bewaren en dan misschien nog een tabblad er bij ga doen waar ik de algemene ontvangen postkaartjes dan achter ga doen. 

Maar of dit allemaal zo gaat gebeuren zien jullie in deel twee. Die pas komt als ik er zelf ook achter ben. Volgende week komt er weer een andere manier om je postkaartjes te bewaren! 

5 opmerkingen:

  1. Wel een mooie manier van opbergen zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij de V&D hebben ze van die mapjes met 2x de helft van A4 ;) Gebruik het zelf namelijk ook op deze manier, je hebt wel een leukere map als ik!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks voor de tip! Zal binnenkort eens gaan kijken bij de V&D :)!

      Verwijderen
  3. je zit in iedergeval niet om werk verlegen want je hebt nogal wat kaartjes, succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leukleuk! Ik wil ook nog eens wat doen met alle leuke kaartjes & PIF post die ik heb ontvangen. Ga er nog eens over nadenken! Thnx iig voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen