zaterdag 17 augustus 2013

De eerste werk dagen

Gekocht: Londen, Engeland


Afgelopen donderdag begon ik bij mijn nieuwe werk, wat meteen al interesant was. Want ik mocht meteen mee lopen met medicijnen geven en allerlei andere dingen. Wat stiekem toch wel een plus puntje was. Maar toen ik thuis kwam was ik echter wel kapot. Zoveel informatie en vele nieuwe indrukken. Gisteren had ik nog een dienst en weer was het druk. Alleen dit keer omdat de andere collega die op kant 1 stond ook moest helpen op kant 2. Waarom snapte ik niet helemaal dus ik stond alleen met iemand anders die mij ook nog eens moest inwerken. Het was dus een drukste van jewelste kan ik je zeggen en rond half 1 haalde we pas de laatste uit bed. En zoals donderdag was ik ook gisteren echt kapot. Zo erg zelfs dat terwijl Dennis naar het vuurwerk festival ging ik thuis bleef. Ik kon gewoon niet meer.

Maar goed ik weet nog niet zo goed wat ik van mijn nieuwe werk moet denken. Ik vind het wel leuk maar mis mijn oude afdeling, collega's en de mensen. Natuurlijk moet ik het ook gewoon even de tijd gunnen maar dat is stiekem best wel lastig (:. Oh ja nog een plus punt! Ik kreeg op de eerste dag meteen sleutel en een kluisje! Op mijn vorige werk had ik helemaal geen kluisje.

5 opmerkingen:

  1. Gaat helemaal goed komen lief. Over een week of 2 weet je niet anders meer en ben je gewend daar te werken ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke opmerking op de postcard, het is toch wel wat dat jullie zo onder bezet zijn dat de laatste pas om half een uit bed komt. Waarschijnlijk begin je ook weer met de eerste in bed te doen anders ben tot na middernacht nog bezig. In werken kost vaak extra energie maar ik denk dat het allemaal wel goed komt ik heb wel vertrouwen in je. Geniet vanavond nog maar even van het vuurwerk, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van Londen!! Succes met je nieuwe job. Zit nu een beetje met hetzelfde ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Komt allemaal goed! Gewoon wennen. En genieten :) Count your blessings!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoop dat je snel een beetje went. :)
    Veel plezier met je nieuwe baan.

    BeantwoordenVerwijderen